Voorbereidingen OMG 2023

11 april 2023 - Zuidland, Nederland

Vanavond is onze OMG (motorclub Only Marja &Gerko)weer bij elkaar gekomen in ons honk. Over ruim 2 maanden gaan neef Gerko en ik weer vertrekken met de motor. Deze keer gaat de tocht via de Baltische Staten: Estland, Letland en Litouwen naar Scandinavië. We hebben de twee veerboten met hut besproken op de heen- en terugweg. En de eerste hotelovernachting in Litouwen. Voor de rest zien we wel!

Voorbereidingen 2023

We passeren in ieder geval de poolcirkel waar het dus niet donker wordt. En we gaan op bezoek bij de kerstman in Finland. Even verlanglijstje voor kerst inleveren🤪. En via Zweden rijden we dan naar Noorwegen waar we nog mooie dingen willen zien. Het wordt weer een prachtige tocht als Poetin zich mak houdt. 🙏

1. Geert:
    11 april 2023
    Geweldig nieuws. Laat de blog maar komen. Baltische Staten zelf ook al eens met camper en motor bezocht. Prachtige landen met prachtige hoofdsteden.Voor het motorrijden mooie gravelwegen in de natuurgebieden/bossen.
  2. Marja:
    Oh top joh! Goed te horen we verheugen ons er op. Groetjes Marja
  3. J.van Zante:
    12 april 2023
    Hoi Marja en Gerko,,
    Veel plezier met het voorbereiden voor deze spannende reis,,,
    Liefs tante Jannie ,,,😘
  4. Jeannet:
    13 april 2023
    Heel veel plezier met de voorbereidingen. Ik verheug me al op de verhalen😎