Geen Schotse Hooglanden

28 mei 2020 - Zuidland, Nederland

We kregen een mail van de ferry naar Schotland. De boot vaart niet op onze vertrekdag. En zouden we een paar dagen later gaan als hij wel vaart dan moeten we eerst twee weken in quarantaine. Nu is vastzitten voor een normale OMG niet vreemd. Maar wij kiezen toch voor een andere bestemming. Heb ik voor niks de serie de Outlander gekeken om me voor bereiden op deze reis naar de Hooglanden. Nu hopen dat we ons geld terug krijgen ipv  de aangeboden voucher die 1 jaar geldig is.

Gisteren met onze OMG een corona crisis beraad gehad. Wat is ons plan B? Gekeken in welke landen we als Nederlanders welkom zijn. Oostenrijk is erg soepel en dat gaat lukken. Dus we waren het snel eens: we gaan naar de Alpen! Oostenrijk zijn we ook nog nooit geweest. Gewoon rechts rijden ook! Misschien nog naar Lichtenstein en uitstapje naar Zwitserland. En wie weet even Italië aandoen als die ook zijn grenzen open stelt. Leuk om weer iets hebben om naar uit te kijken. We we hebben al een paar mooie bergetappes gevonden met veel haarspeldbochten. Dus we gaan weer on route! We wisselen de Hooglanden in voor de Alpen.

1. Geert:
    28 mei 2020
    Ook dat wordt een mooi avontuur. Gelukkig kan ik toch nog een reisverslag van de OMG volgen deze zomer. Succes met de voorbereiding.
  2. Alice:
    29 mei 2020
    Wat gaaf dat jullie weer op reis gaan! Niet het prachtige Schotland maar ook dit zal weer een fantastische reis worden met heerlijke reisverslagen. Ik kijk er naar uit!
  3. Dineke:
    29 mei 2020
    tof dat jullie toch weg kunnen! En nog fijner dat jullie 'ons' weer meenemen op de bagagedrager.....hmm, en soms ernaast:).
    Wanneer vertrekken jullie ook weer? Veel plezier alvast!
  4. Dick:
    29 mei 2020
    Jullie zijn gaan toch weer een reis maken heel leuk wij gaan jullie weer volgen
  5. Jeannet:
    29 mei 2020
    Super gaaf, ik verheug me er weer ontzettend op😃geniet van de voorbereidingen en succes!!!
  6. Pa van der Most:
    29 mei 2020
    Ja Oostenrijk is mooi,de haarspelt bochten kan je misschien vast een beetje oefenen in Biert.Een fijne en veilige reis ,als het zover is.
  7. Henk van Hal:
    29 mei 2020
    Zijn niet de Schotse Hooglanden, maar ook leuk.
    Veel plezier.
  8. Jeannette Bakker:
    30 mei 2020
    Alles is leuk, ellk land heeft wel iets leuks
    Veel plezier alvast!
  9. Mieke:
    30 mei 2020
    Wij gaan niet op vakantie denk ik, maar dan gaan we maar met jullie mee.. zal vast wel weer een mooi verslag worden..
    Wanneer vertrekken jullie?
  10. Anita Buitendijk:
    31 mei 2020
    O gezellig weer. Kan niet wachten.
    Heel veel plezier en uit kijken.
  11. J.van Zante:
    3 juni 2020
    Wat leuk,,,jullie durven het aan,, gelijk ook hoor!
    Het avontuur tegemoet,,we volgen jullie,,,
    Liefs Jannie en Diel