Volgend avontuur naar Schotland

11 februari 2020 - Zuidland, Nederland

Zo aan het begin van het jaar gaat het weer kriebelen om plannen te maken. Zo ook voor onze 2 persoons motorclub OMG (Only Marja Gerko). Vorige maand was onze eerste vergadering in ons clubhuis in Oudenhoorn. We hebben ook een eigen groepsapp aangemaakt. Want een beetje motorclub heeft dat. 😁

Ons logo

Eén van de agendapunten was de bestemming.  Waar gaat ons volgende avontuur heen? We waren er al snel uit. Na ons Alpen- en Noordkaapavontuur gaan we het hogerop zoeken in de Schotse Hooglanden. En omdat ik gek ben op pontjes is Schotland een perfecte bestemming. Dus we gaan naar het land van de ruige natuur, de whiskey, de kilten 😜 en Loch Ness.

Schotland was een illusie

Vanavond was er wéér een vergadering en zijn de veerboten besproken. We gaan heen via IJmuiden naar Newcastle met de nachtboot. En omdat we niet houden van dezelfde weg terug, varen we terug naar Rotterdam vanaf Hull. We vertrekken 15 juni en gaan totaal 8 dagen toeren en gaan weer mooie avonturen beleven. Deze keer vast geen sneeuw en hopelijk niet al te veel regen.....😅 Reizen jullie weer mee met ons?

OMG only Marja Gerko

Gerko en Marja

1. Geert:
    11 februari 2020
    Dat wordt genieten. Schotland is een mooi motortoerland. Ga julie weer volgen op de blog.
  2. Rieneke Kleijwegt:
    12 februari 2020
    Geweldig Schotland is zo mooi!!
    Denk dat het tijd wordt voor een zijspan hoor😎
    Ik reis weer met jullie mee en kijk uit naar jullie geweldige avonturen maar vooral de leuk geschreven verhalen!
    Groetjes Rieneke
  3. Ploni van Eck:
    12 februari 2020
    Geweldig hoor, ik kijk naar jullie verhalen uit!
  4. Pa van der Most:
    12 februari 2020
    We zullen jullie op de voet volgen door mooi Schotland.
    Nu zijn jullie al aan het genieten over wat komen gaat.
    Een fijne reis en niet veel regen.
  5. Dick:
    12 februari 2020
    Geweldig we gaan jullie weer volgen. mooi vooruitzicht .met mooi weer hopen we
  6. Joke van Velthuizen:
    We gaan je weer volgen.
    Lekker genieten.
  7. Alice:
    15 februari 2020
    Ik ga jullie zeker weer volgen op reis in het prachtige Schotland! Ik kijk alweer uit naar de geweldige verhalen!
  8. Jeannet:
    20 februari 2020
    Lieve avonturiers, ik ben weer heel erg benieuwd naar jullie verhalen, ik kijk er naar uit!!