Nieuwe reisplannen 2022

19 februari 2022 - Zuidland, Nederland

OMG is weer bij elkaar gekomen afgelopen week. Welk avontuur wordt het dit jaar op de motor? Op de agenda van de jaarvergadering staat dus de bestemming voor komend jaar. De perspectieven voor Schotland zijn gunstig. En we hebben nog steeds die voucher van één overtocht tegoed. Daarbij nog de restitutie van de heenreis die netjes teruggestort is door Direct Ferries na verschillende mails en telefoontjes. Dus na 2 jaar dan eindelijk Schotland? Het land van de Whiskey, de Kilt, Outkander, schotse Hooglanders en de Highland games! Maar vooral van de prachtige ruige natuur. De B plannen als alternatief  zijn ons  goed bevallen maar nu gaan we dan eindelijk voor het links rijden en de veerboot over de Noordzee naar Schotland!

Van internet plaatje

We boeken de heen- en terugreis met de Ferry. En we zijn nog niet vertrokken of we hebben al 100 euro verdiend. 😜De veerdiensten zijn beduidend goedkoper dan 2 jaar geleden. Heen gaan we vanaf IJmuiden naar Newcastle en terug Hull-Europoort. We houden beiden niet van dezelfde weg heen als terug.

Ook van internet toen we voorbereidingen deden

We hebben al wel een paar ideetjes voor onze motortrip. In ieder geval het monster van Lochness ontmoeten. En een mooie bergpas rijden wat eigenlijk bedoeld is voor vee.😅 En door de Hooglanden natuurlijk. Maar ook langs de mooie kust. En wat eilanden bezoeken. Verder zien we het wel. Wie weet dat we ook nog een pintje in Ierland gaan drinken. Nu we er toch zijn!? 14 juni gaan we vertrekken!

Van internet foto

1. Anita Buitendijk:
    Geweldig..
  2. Bessy:
    19 februari 2022
    Wat zou het fijn zijn als het nu wel allemaal kan. Alvast veel voorpret!!! ☺
  3. Geert:
    19 februari 2022
    Super. Gaat lukken dit jaar. Groetjes uit Portugal. Hier aan het genieten van de motorritten op de GSA1250. Geweldig om hier te rijden, zowel on- als offroad. Wie weet komt de OMG hier ook nog een keer.
  4. Dineke:
    20 februari 2022
    Hihi, soms is de vraag stellen, HET antwoord krijgen. Wat gaaf dat jullie naar Schotland gaan. Heb er al zoveel prachtige beelden van gezien. Kunnen jullie vast de paden verkennen 😀
    Veel plezier met het plannen maken Xxx
  5. J.van Zante:
    20 februari 2022
    De voor pret, is net zo leuk als de reis zelf, maar geniet ervan en veilige km.als het zover is,maar eerst de familiereü, en dan🍾🛵😘
  6. Jeannet:
    13 maart 2022
    Klinkt helemaal te gek. Schotland en Ierland staan bij ons ook al jaren op ons verlanglijstje, Dat jullie over een pas willen waar alleen vee over mag, lijkt me wel super spannend😱😱 Ben trouwens een super fan van Outlander!!! Heel veel voorpret en ik verheug me op jullie verhaal😘
  7. Marja:
    16 juni 2022
    Ja de Outkander is geweldige serie