Route is uitgestippeld naar de Alpen

10 juni 2020 - Zuidland, Nederland

Omdat onlangs al een geheim clubhuis is opgedoekt op Voorne-putten van een motorbende, hebben we vanavond een geheime code om binnen te komen bij ons laatste overleg voor de reis naar de Alpen met onze OMG. We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn. 😜We nemen de laatste zaken nog even door. Wat gaat er in de koffer? Welke route wordt het precies en hoe laat gaan we weg en wanneer komen we weer thuis?

Voorbereiding

We vertrekken a.s zondag al en rijden dan ver door in Duitsland. Meeste kilometers over de snelweg. Dan een stuk toeristisch over de "romantische strasse" met prachtige stadjes met veel vakwerkhuizen. Langs deze route ligt ons eerste hotel wat we voor zekerheid geboekt hebben. Voor de rest gaan we op de bonnefooi! Wel hebben we de route uitgestippeld in grote lijnen.

De route uitgestippeld

En vanavond is die nog wat bijgesteld. Want er is nog een pas bijgekomen. Naast de Gerlos, de Reschen, de Grossglockner, de Stelvio (foto hieronder) en de Timmelsjoch gaan we ook bij Lech nog de Flexenpass over. We gaan kris kras door Oostenrijk. Met uitstapjes naar Italië en Zwitserland. We zullen ongetwijfeld sneeuw tegen komen want sommige overgangen zijn net open. De bedoeling is dat we de andere zondag weer thuis komen. Met terug in Duitsland  over de Schwarzwald Hochstrasse. Schijnt ook heel mooi te zijn. Dus we gaan weer hele mooie dingen zien.

Stelviopass

Er zit een nieuwe achterband om de motor dus hopelijk houden we die de hele reis goed. Mijn motorbroek is langer gemaakt en de laatste inkopen zijn gedaan. Mondkapjes mee voor in de winkels/benzinestations. We zijn er klaar voor. Aanstaande zondag vertrekken we om 9 uur! Op naar een nieuw avontuur met onze OMG.

Missie geslaagd

1. Dick:
    10 juni 2020
    Veel plezier en blijf gezond alle bij.😘 groetjes van ons
  2. Geert:
    👍🏔🏍
  3. John en Jolanda Roskam:
    10 juni 2020
    Goede reis en veel plezier!!
  4. Lenie vermeer:
    10 juni 2020
    Weer heel benieuwd naar de mooie reisverslagen
  5. Herman Ten Velde:
    10 juni 2020
    Heel veel plezier! Blijf gezond en kom ook gezond weer terug. Ik hoop dat alle passen open zijn. Stelvio is de ene dag de andere niet. Maar hoe dan ook: vooral genieten!!!
  6. Corrie hollaar:
    11 juni 2020
    Goede reis !
  7. Henk van Hal:
    12 juni 2020
    Veel plezier en goede reis!
  8. Jibbe van Bekkum:
    12 juni 2020
    Veel plezier. De route beloofd veel moois, alleen de eerste dag wordt een dag van doorkomen.
  9. Jeannet:
    12 juni 2020
    Yeaaaahhh, have fun en doe voorzichtig 🎉🎊🥳🥳🥳🥳
  10. J.van Zante:
    13 juni 2020