Laatste etappe naar huis. Pitstop in Rumpt!

21 juni 2020 - Zuidland, Nederland

Vanochtend om 9 uur zaten we op de motor voor de laatste etappe. Geen bergcol van een bepaalde categorie. De enige S-bocht was bij een klaverblad van snelwegen en afslag bij Rumpt. De rest was immer gerade aus over de snelweg. Heel saai. Geen regen, geen umleitung, geen file. We rijden uit Löf aan de Moezel weer ruftem naar huis. En wat doe je dan achterop? Ik vermaak me met opvallende kentekens lezen die woorden vormen. In Duitsland deze gespot.

Leuke kentenkens

In Nederland waar geen klinkers gebruikt worden( behalve de AA maar auto's van koninklijk huis zullen we niet snel tegengekomen) is dat lastig. Dan maak ik sommen met de cijfers of lees de letters op in NATO-spelling. Zo verstrijken de kilometers vanzelf. Onderweg nog effe koffie gezet.

Koffietijd op terugreis

Vandaag maar 420 km te gaan! Ik mag kiezen bij Venlo de grens over of bij Weeze. Ik kies de laatste ....was er onlangs nog geweeze...😉. Gerko kent het ook van de brandweeroefeningen en ik van de ME. Mooi oefendorp daar.  Niet dat we er nu geweeze zijn hoor....Dan zijn we zo weer in ons eigen land.

En we zijn weer in Holland

Lekker soep en broodjes eten in Rumpt bij moeders en Dick. Even onze mooie belevenissen gedeeld. Was gezellig. We worden uitgezwaaid vanaf balkon en nu nog klein uurtje naar huis. Met op de teller 3228 veilige kilometers als we thuis zijn. Dus dat is gemiddeld 400 km op een dag. 😅. Daar hebben we een biertje op gedronken in Hintergarten.😜

En weer thuis.... 2 bier in Hintergarten.

1. Dick:
    21 juni 2020
    Zit er weer op tot de volgende reis
  2. Trudy:
    21 juni 2020
    Mooi einde aan je wederom prachtige reis en belevenis.
    Nu nog mooie herinneringen.
    Op naar de volgende reis.
    Liefs😘
  3. Sandra de Zwaan:
    21 juni 2020
    Fijn dat juie weer thuis zijn van een super gave reis... Leuk om op terug te kijken en wie weet een volgende reis.
  4. Geert:
    21 juni 2020
    Vlak langs mijn huis gekomen. Vanaf de brug over de Maas bij Heumen te zien. Jammer was ook een mooie stop geweest. Volgende keer dan maar. :)
  5. Marja:
    21 juni 2020
    Nee joh dat meen je niet....en je was ook thuis geweest ..😅
    Volgende keer beter Geert. Leuk om je te zien weer eens. 👍🏻
  6. Geert:
    👍afgesproken 😀
  7. Jeannet:
    21 juni 2020
    Jeetje, het zit er weer op😪 ff afkicken, maar jullie hebben weer genoten en zijn weer veilig thuis!!! Bedankt voor het meebeleven😘
  8. Marianne Hogewoning:
    22 juni 2020
    Genoten van jullie verhalen op je Reisblog.
  9. Henk van Hal:
    22 juni 2020
    Jammer dat weer voorbij is, maar welkom thuis
  10. Jeannette Bakker:
    22 juni 2020
    Leuk weer om te lezen. Wij zitten weer in ons huisje in Duitsland. Heerlijk weer. Btw wij lezen ook altijd de nummerborden haha. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
  11. Marja:
    22 juni 2020
    Ja leuk hè dat tijdverdrijf.😂
    En grappige er tussen . Waar in Duitsland....??? We komen zo langs.😜😜
    Fijne vakantie 😘
  12. Herman Ten Velde:
    22 juni 2020
    Dank voor de mooie verhalen. Met de foto’s in mijn hoofd en mijn ogen dicht kon ik zo secreta bijna meemaken.
    Top!